loading...

املاک سامان ملک

بازدید : 16
شنبه 7 مرداد 1402 زمان : 17:11

داشتن خانه شخصی برای بسیاری از افراد در ایران هدف است. با این حال، برای خرید خانه، بسیاری از ما باید وام مسکن بگیریم. این یا این است یا داشتن چشم انداز اقامت در مسکن اجاره ای برای آینده قابل پیش بینی. گرفتن وام مسکن یک تصمیم مهم زندگی است و تنها باید پس از بررسی زیاد اتخاذ شود. در اینجا چند مزایا و معایب برای کمک به تصمیم گیری در مورد وام مسکن آورده شده است. همچنین در صورتی که بخواهید اطلاعاتی در مورد اینکه اقساط وام مسکن ۱۴۰2 چقدر است، مبلغ اقساط وام مسکن زوجین به چه میزان است و مدارک لازم برای دریافت وام مسکن روستایی چه چیزهایی است و شرایط وام مسکن زوجین بدون سپرده به چه صورت است می توانید به سایت املاک سامان ملک مراجعه کنید.

مزایای

وام مسکن بلندمدت –وام مسکن تنها راه برای اکثر مردم برای داشتن خانه شخصی است. با این حال، وام های مسکن طولانی مدت در دسترس هستند. این وام های 20 ساله به این معنی است که اگرچه تعهد طولانی تری است، اما می تواند گزینه مقرون به صرفه تری نسبت به قبل باشد.

استقراض مقرون به صرفه – نرخ بهره وام مسکن معمولاً کمتر از سایر انواع وام است. وام دهندگان می توانند انواع وام های رهنی مانند معاملات با نرخ ثابت، ردیاب یا تخفیف ارائه دهند. این امکان وجود دارد که یک معامله وام مسکن خاص را پیدا کنید که برای شرایط شما ایده آل باشد و همچنین آن را به یک گزینه مقرون به صرفه تبدیل کنید.

کمک به خرید - دولت در سال های اخیر ابتکارات زیادی را برای مقرون به صرفه تر کردن وام مسکن ارائه کرده است. برای مثال، مالکیت مشترک، می‌تواند خرید خانه را حتی در مناطق گران‌تر به گزینه‌ای مناسب تبدیل کند.

بازپرداخت آسان - وام مسکن کم کم به صورت ماهانه بازپرداخت می شود و بسته به نرخ بهره، بازپرداخت ماهانه شما می تواند بسیار کمتر از اجاره ای باشد که در منطقه خود می پردازید.

معایب

بدهی – با گرفتن وام مسکن، متعهد می شوید که پول زیادی را در یک بازه زمانی معین پس دهید، از جمله بهره. حتی بیش از 25 سال، شما بسیار بیشتر از چیزی که قرض کرده اید، بازپرداخت خواهید کرد.

وام تضمین شده - وام مسکن یک وام تضمین شده در برابر دارایی شما است، بنابراین اگر نتوانید بازپرداخت را ادامه دهید، ممکن است در نهایت خانه خود را از دست بدهید.

کارمزدهای مختلف – علاوه بر بهره ای که می پردازید، می توان مقدار شگفت انگیزی از هزینه های دیگر از جمله هزینه های ارزیابی، هزینه های رهن مجدد و هزینه های حمل و نقل را پرداخت کرد.

نرخ بهره وام مسکن دائما در حال تغییر است و می تواند افزایش یابد - این می تواند یک مزیت باشد، زیرا می تواند کاهش یابد، اما می تواند به این معنی باشد که در نهایت بیش از آنچه انتظار داشتید پرداخت می کنید.

بازپس گیری - اگر صاحبان خانه نتوانند بازپرداخت ها را انجام دهند، خانه آنها دوباره تصرف می شود. اگر نمی توانید پرداخت های ماهانه خانه خود را ادامه دهید، باید در اسرع وقت با وام دهنده خود صحبت کنید. آنها ممکن است بتوانند راهی برای کمک به شما بیابند، در غیر این صورت خطر از دست دادن خانه خود را دارید.

بازپرداخت های کلی - مبلغ ماهیانه ای که پرداخت می کنید ممکن است معقول به نظر برسد، اما وقتی بهره را در نظر بگیرید، کل مبلغی که در طول سال ها بازپرداخت می کنید بسیار زیاد است.

ارزش ملک شما ممکن است با نوسانات بازار کاهش یابد - شما هرگز نمی توانید به طور قطعی بدانید که آیا ارزش ملک شما افزایش می یابد یا خیر، و ممکن است متوجه شوید که در صورت انتخاب برای فروش، پول خود را از دست خواهید داد.

انواع مختلفی از وام مسکن در دسترس است، از جمله بازپرداخت، نرخ ثابت، ردیاب و فقط بهره، بنابراین شما می توانید چیزی را که مناسب شماست پیدا کنید.

بازدید : 665
شنبه 7 مرداد 1402 زمان : 17:15

به مهاجرت به یک شهر یا شهر شلوغ مثل رامسر فکر می کنید؟ شهرها و شهرهای شلوغ به دلایل زیادی برای مردم جذاب هستند: حمل و نقل عمومی بهبود یافته، ترکیبی از فرهنگ ها، فرصت های شغلی و دسترسی آسان به مغازه ها و امکانات. اما سبک زندگی که با یک منطقه شهری همراه است ممکن است آن چیزی که شما به آن عادت کرده اید نباشد، بنابراین قبل از هر حرکت بزرگی از مزایا و معایب آن آگاه باشید.

در اینجا مزایا و معایب سریع برای زندگی شهری است. اگر آماده حرکت هستید یا سوالی دارید با ما تماس بگیرید. فروش قبل از نقل مکان؟ امروز یک ارزیابی رایگان از سامان ملک دریافت کنید! و در صورتی که تصمیم به خرید اپارتمان در رامسر یا خرید خانه در رامسر و مشاهده اپارتمان رامسر یا خانه رامسر، به صورت آنلاین هستید می توانید به سایت املاک سامان ملک مراجعه کنید.

معایب

  • شهرها یا شهرهای شلوغ می توانند احساس شلوغی کنند و ممکن است به این معنی باشد که استرس یا فشار بیشتری را احساس می کنید. همچنین ممکن است نتوانید چنین جوامع بافتنی محکمی را در مناطق شهری تشکیل دهید.
  • مناطق شهری معمولاً برای زندگی گران‌تر هستند. قیمت املاک و کالاها و خدمات بالاتر است.
  • خانه ها در مناطق شهری فشرده تر هستند. برای به حداکثر رساندن فضا، آپارتمان ها و آپارتمان های کوچکتر به جای خانه هایی با باغ های بزرگتر ساخته می شوند.
  • اغلب فضای سبز کمتری در یک شهر یا شهر وجود دارد. ممکن است همیشه نتوانید از فضاهای طبیعی لذت ببرید.
  • حمل‌ونقل عمومی ممکن است همیشه آن‌طور که می‌خواهید قابل اعتماد نباشد، و بسیاری از شهرها و شهرها با پارکینگ محدود هستند. اگر ترجیح می دهید رانندگی کنید، ممکن است برای شما سخت تر باشد که ماشین را نزدیک محل زندگی خود نگه دارید، مگر اینکه هزینه زیادی داشته باشد.
  • به دلیل جمعیت بیشتر، شهرها می توانند سطوح بالاتری از آلودگی از جمله آلودگی صوتی داشته باشند. این می تواند در دراز مدت به سلامتی شما آسیب برساند.
  • اگر حیوانات خانگی دارید، پیدا کردن مکانی برای زندگی که به آنها اجازه می دهد دشوارتر باشد. همچنین ممکن است پیدا کردن مکانی برای قدم زدن با سگ یا لذت بردن از فضای بیرون با آنها دشوارتر باشد.

مزایای

  • اغلب جاده هایی با کیفیت بهتر و خانه های خوش ساخت در مناطق شهری مثل رامسر وجود دارد.
  • امکانات حمل و نقل بسیار توسعه یافته است و اغلب بودجه منظمی برای به روز رسانی دریافت می کند. می‌تواند سریع‌تر از مکانی به مکان دیگر در یک شهر یا شهرک برسد.
  • به دلیل حمل و نقل عمومی بهتر، می توانید در هزینه خودرو صرفه جویی کنید
  • دسترسی به اکثر امکانات رفاهی و سرگرمی آسان است. باشگاه‌ها، رستوران‌ها و سینماها در این مناطق شلوغ‌تر پرکارتر هستند و اغلب می‌بینید که جاذبه‌های جدیدی در یک شهر قبل از هر جای دیگری باز می‌شوند.
  • بیمارستان ها و کلینیک ها برای دسترسی آسان به مراقبت های بهداشتی یا کمک در مواقع اضطراری نزدیک هستند.
  • شهرها و شهرک‌ها تمایل به ترکیب بیشتری از فرهنگ‌ها و قومیت‌ها دارند که می‌تواند در پیدا کردن دوستان جدید و ملاقات با مردم کمک کند.
  • تعداد مشاغل بیشتری در مناطق شهری وجود دارد. اگر به یک شهر یا شهر نقل مکان کنید، شروع یک شغل جدید می تواند بسیار آسان تر باشد.

قبل از تصمیم گیری برای نقل مکان به یک منطقه شهری، همه گزینه های خود را بسنجید. اگر به دنبال شروع یک شغل جدید یا دوره تحصیلی هستید، ممکن است زمان مناسبی برای نقل مکان به یک شهر باشد، اما اگر به دنبال فضای سبز بیشتری هستید، نه.

چرا به یکی از شعبه های ما وارد نمی شوید و از گزینه های خود صحبت نمی کنید؟

بازدید : 18
شنبه 7 مرداد 1402 زمان : 17:42

حرفه مشاور املاک که توسط قانون تنظیم می شود، یک موضوع جدی است. نیاز به الزامات حرفه ای و ثبت در ثبت ملی دارد.
متأسفانه در گذشته (مخصوصاً در فاز رونق املاک) همه چیز پیدا شد، از جمله عوامل و دلالان بی وجدان که برای گرفتن پورسانت، رفتار نادرست داشتند. در اینجا نکاتی برای انتخاب یک مشاور املاک خوب و همچنین ویژگی های آن آورده شده تا بهتر بتوانید در هنگام خرید و فروش و رهن و اجاره املاک انتخاب کنید. مشاور املاک سامان ملک نیز به عنوان مشاور املاک خوب و قابل اعتماد می باشد.

مشاور املاک بودن آسان نیست:

  • شما باید عنوان داشته باشید؛
  • تجربه
  • دانش سایر موضوعات مرتبط؛
  • در قیمت ها و در بازار به روز شود.
  • متخصص در اجاره، فروش، قرارداد.
  • منطقه را بشناسید؛
  • دانستن نحوه انجام مذاکرات؛
  • قانع کننده و حرفه ای باشید

سال‌ها فعالیت و حضور در بازار مطمئناً یک مزیت است، اما مراقب باشید: همیشه یک آژانس سال‌ها در بازار محلی فقط کارمندان حرفه‌ای املاک را در اختیار ندارد. بسیاری از آنها فقط همکار هستند (بدون الزامات).

بخواهید فقط با یک مشاور املاک صحبت کنید و روی تجربه و آمادگی تمرکز کنید.
خرید خانه یا به طور کلی یک ملک امری بسیار جدی است. قوانین و پیشنهاداتی وجود دارد که لزوما باید رعایت شود.
اگر به دنبال خانه ای برای خرید یا اجاره هستید، کار تحقیق در مورد آژانسی را که انتخاب کرده اید محول کنید.
اگر یکی برای فروش دارید، با توافق از قبل در مورد شرایط و کمیسیون، آن را به او واگذار کنید.
یک نماینده املاک و مستغلات، املاکی را که در سبد سایر آژانس ها نیز هستند، از جمله آنها که با آنها همکاری می کنند، درمان می کند. شما بیش از یک مشاور املاک خواهید داشت که برای شما کار خواهند کرد.
اما چگونه یک مشاور املاک مورد اعتماد را شناسایی کنیم؟ برای یافتن بهترین آژانس های املاک و مستغلات، یک "آزمون مشاور املاک" بگیرید. سعی کنید وارد یک آژانس املاک و مستغلات شوید و از دارنده (ترجیحا) سوالات زیر یا موارد مشابه را بپرسید:

  • می توانید توضیح دهید که روش شما چیست؟
  • چه خدماتی را با جزئیات ارائه می دهید؟
  • چگونه برای ملک (در صورت خرید) جستجو می کنید؟
  • برای تبلیغ ملک (در صورت فروش) چگونه و کجا تبلیغ می کنید؟
  • چه کسی بازدید می کند؟
  • چه مدارکی از مالک می خواهید؟
  • به کدام گواهینامه ها نیاز دارید؟
  • چه کسی فروش (یا خرید) من را دنبال خواهد کرد؟
  • کمیسیون چیست؟
  • چه زمانی باید پرداخت شود؟
  • خدمت شما در حین مذاکره چیست؟
  • و در حین عمل؟
  • آیا پرونده ای در مورد ملک ارائه می دهید؟
  • یک آژانس املاک و مستغلات انتظار ارتقاء، تحقیق اسناد، کمک و مشاوره دارد، اما نه انتشار ساده یک آگهی.
  • بپرسید که آیا تکالیف فروش که در نمایندگی امضا می کنید به اتاق بازرگانی سپرده شده است و به شرایط ناعادلانه توجه کنید.
  • هر بند را برای شما توضیح دهید.
  • یک تکلیف میانجیگری به خوبی فرموله شده نیز فروشنده را برای فعالیت آژانس تضمین می کند
  • واگذاری انحصاری یا غیر انحصاری؟ (همیشه یک تکلیف انحصاری توصیه می شود).

یافتن نماینده مناسب برای کمک به شما در فروش خانه با عوارضی همراه است. اگر تجربه محدودی در بازار املاک و مستغلات دارید، ممکن است به نظر برسد که هرکسی برای منافع خودخواهانه خود کوسه است. شاید افزایش هزینه‌های املاک و مستغلات در سن دیگو و منطقه خلیج اطراف این فکر را در چند سال گذشته بیشتر و بیشتر القا کرده باشد. آیا آن‌ها فقط قیمت‌ها را برای ردیف کردن کیف پول‌هایشان بالا می‌برند؟ آیا آنها قیمت فروش فوق العاده بالایی را برای من تحمیل می کنند و برای مدت طولانی در بازار باقی می ماند؟ اینها نگرانی های بالقوه ای هستند که هر صاحب خانه باید از آنها آگاه باشد.

یا شاید شما فقط مطمئن نیستید که آیا منطقی است که سودی را که از فروش نهایی ملک به دست خواهید آورد به شخص دیگری بدهید. در نهایت این خانه خودتان است، و شما فقط می توانید کار را در آن قرار دهید و یک خریدار علاقه مند پیدا کنید، در مورد شرایط فروش مذاکره کنید، و تمام مدارک را برای رسمی کردن آن انجام دهید، درست است؟

نه خیلی سریع. هر دو دیدگاه اعتبار دارند و بسیار معنادار هستند. با این حال، هر دوی آنها همچنین از فقدان نظارت و دیدگاه کوته بینانه در مورد بازار املاک به طور عام و بیشتر مشاوران املاک به طور خاص رنج می برند.

3 دلیل برای اعتماد به یک مشاور املاک


در اینجا سه دلیل منطقی است که به یک مشاور املاک اعتماد کنید تا به شما کمک کند تا بهترین معامله را برای فروش خانه خود داشته باشید:

1. مشاوران املاک و مستغلات بازار را بهتر از هر کسی می شناسند


در تصور اینکه خود را در حال بازی یک مشاور املاک و مستغلات در ملک خود هستید، ممکن است تصور کنید که در مورد بازار خانه‌های با متراژ مشابه تحقیق کنید تا ایده‌ای در مورد آنچه که باید بخواهید به دست آورید. این تقریباً 1٪ از مواقع را تشکیل می دهد و تجربه می شود که یک مشاور املاک و مستغلات خانه هایی مانند خانه شما را در سراسر سن دیگو می فروشد. هیچ منبع بهتری برای بازگشت به آن تجربه وجود ندارد، و آژانس‌های املاک و مستغلات آن را به صورت بی‌سابقه دارند.

2. خونسردی فروش را می بندد


کار با یک مشاور املاک آرام به این معنی است که می توانید با یک فرد خارجی که در واقع در تیم شما حضور دارد در مورد خانه و برنامه های آینده خود صحبت کنید. نه تنها این: نماینده شما را در تمام مدارک گیج کننده راهنمایی می کند و اطمینان حاصل می کند که قوانین فروش برای شما رعایت شده است. بنابراین دفعه بعد که سوال می کنید در مورد این خدمات فکر کنید و درصدی از قیمت فروش را به نماینده مورد اعتماد خود بدهید.

3. آنها بهترین علایق شما را در ذهن دارند


در واقع، نمایندگان به حاشیه سود خود فکر نمی کنند. آنها افرادی همدل هستند که می دانند چگونه بازار را بخوانند و قیمتی را تعیین کنند که برای شما، مشتری آنها مناسب باشد. اگر روی قیمت توافق ندارید، این شما هستید که باید با نماینده خود مذاکره کنید تا زمانی که برای هر دوی شما کارساز باشد. به این ترتیب اعتماد ایجاد می شود.

بازدید : 28
شنبه 7 مرداد 1402 زمان : 17:47

آیا می خواهید از تجربه زندگی در آپارتمان خود نهایت استفاده را ببرید؟ آپارتمان نشینی فواید زیادی دارد و چند ایراد احتمالی دارد، اما با این نکات می توانید کیفیت آپارتمان نشینی خود را به طور جدی افزایش دهید! از پیدا کردن آپارتمان مناسب برای خانه‌نشینی و ایجاد رابطه خوب با صاحبخانه، باید این کارها را انجام دهید تا تجربه زندگی در آپارتمان خود را بهتر کنید. همچنین اگر قصد خرید آپارتمان در رامسر را دارید از samanmelk.com کمک بگیرید.

آپارتمان ایده آل را پیدا کنید

اولین قدم برای یک تجربه عالی آپارتمان نشینی، یافتن فضای باز در یک آپارتمان جدید و عالی است. اولین کاری که باید برای یافتن آپارتمان مناسب خود انجام دهید این است که خواسته ها و نیازهای خود را ارزیابی کنید. ابزارهای بسیار خوبی برای شما در هنگام جستجوی یک آپارتمان در دسترس است.
هنگام بررسی اجاره یا عدم اجاره آپارتمان باید به نکاتی توجه کنید. اینها شامل موقعیت مکانی، امکانات و قیمت است. شما می خواهید خود را در یک مکان خوب بیابید، در آپارتمانی که بتوانید با امکاناتی که کیفیت زندگی شما را افزایش می دهد، بپردازید.

رابطه خوب موجر/ مستاجر

حفظ رابطه خوب با صاحبخانه برای داشتن یک تجربه خوب زندگی آپارتمانی بسیار مهم است. برخی از راه‌هایی که ممکن است بتوانید بفهمید صاحبخانه چگونه است، عبارتند از بررسی نظرات آنلاین یا پرسیدن از ساکنان فعلی در مورد صاحبخانه.
حفظ رابطه خوب با صاحبخانه باعث می شود در صورت داشتن هر گونه سوال یا نگرانی، راحت تر با او تماس بگیرید. همچنین باید مطمئن شوید که همه چیز را به صورت مکتوب دریافت کنید، یک نسخه از اجاره نامه خود را ذخیره کنید و حقوق خود را به عنوان مستاجر بدانید.

صرفه جویی در هزینه های جابجایی و اجاره
پس انداز پول بیشتر راهی آسان برای کمک به افزایش کیفیت زندگی شما است. برای صرفه جویی در هزینه آپارتمان خود می توانید کارهای ساده ای انجام دهید، از جمله مذاکره در مورد قیمت اجاره و هزینه ها. در حالی که احتمالاً در مورد قیمت اجاره ماهانه کمتر مذاکره نمی‌کنید، احتمالاً می‌توانید روی قیمت مکان‌های پارکینگ و هزینه‌های حیوانات خانگی مذاکره کنید. همچنین می‌توانید با نقل مکان به آپارتمان خود در زمستان که رقابت کمتری وجود دارد و صاحبخانه‌ها می‌خواهند فضاها را پر کنند، در پول خود صرفه‌جویی کنید.

ارتقاء موقت

یکی از معدود معایب آپارتمان نشینی عدم توانایی شما در ایجاد تغییرات اساسی در فضای خود است. در حالی که ممکن است نتوانید کل آشپزخانه را بازسازی کنید یا دیوارها را بردارید، کارهای کوچک زیادی وجود دارد که می توانید برای ارتقای فضای خود انجام دهید و همچنان سپرده امنیتی خود را به طور کامل پس بگیرید.

برخی از ارتقاهای موقتی که ممکن است در نظر داشته باشید عبارتند از یک سر دوش یا سینک جدید، فناوری‌های خانه هوشمند، و حتی چیزهای کوچک مانند لامپ‌های جدید. همه این چیزهای کوچک کمک زیادی به ایجاد احساس زیباتر در آپارتمان شما می کنند. اگر احساس جاه طلبی می کنید و می خواهید آپارتمان خود را ارتقا دهید، اگر از صاحبخانه خود بخواهید بتوانید. گاهی اوقات مالکان با شما در انجام ارتقاء مشکلی ندارند تا زمانی که به ملک آسیبی نرسانند و از ارتقاها سود ببرند. وقتی شک دارید، ارزش پرسیدن را دارد.

با همسایه های پر سر و صدا مقابله کنید

سر و صدا در یک ساختمان آپارتمان بیشتر از یک خانه حرکت می کند و همسایه های پر سر و صدا یکی از مواردی است که ممکن است هنگام زندگی در یک آپارتمان با آن مواجه شوید. اگر صدای همسایه‌تان بی‌دلیل است یا در ساعات نامناسب سر و صدا می‌کند، می‌توانید چند کار متفاوت انجام دهید. اولین و معقول ترین راه حل برای این مشکل این است که با همسایگان خود گفتگو کنید. این اغلب به حل مشکل کمک می کند و حتی به شما در ایجاد رابطه با همسایگانتان کمک می کند. اگر مشکل را نمی توان با صحبت با همسایه خود حل کرد، چند راه دیگر برای نزدیک شدن به وضعیت وجود دارد.

صرفه جویی در هزینه های انرژی

شما می توانید بسیاری از کارهای آسان در اطراف آپارتمان خود انجام دهید تا در قبض های انرژی و آب و برق خود صرفه جویی کنید. درست مانند ارتقای وسایل خود، برخی از کارها وجود دارد که نمی توانید آنها را در حالی که در یک آپارتمان زندگی می کنید انجام دهید، اما با انجام آنچه می توانید، مقدار قابل توجهی پول پس انداز خواهید کرد.

برخی از کارهای عالی برای صرفه جویی در انرژی که می توانید در آپارتمان خود انجام دهید عبارتند از: استفاده از تمام وسایل روشنایی LED و لامپ ها، خاموش کردن گرما یا تهویه مطبوع زمانی که در خانه نیستید، شستن لباس های کمتر و بزرگتر، و آب بندی مناسب پنجره ها و استفاده از پرده های عایق ضخیم

کاری کنید که آپارتمان شما شبیه خانه باشد

حتی اگر بتوانید چیزهای اصلی مانند رنگ یا کفپوش آپارتمان خود را تغییر دهید، کارهایی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا فضای خود را بیشتر شبیه خانه کنید. وقت گذاشتن برای تزیین مناسب آپارتمان زمانی که احساس می کنید در خانه خود هستید به طور تصاعدی نتیجه خواهد داد. آویزان کردن عکس دوستان و خانواده و افزودن چند گیاه آپارتمانی تنها دو کار کوچک هستند که می توانید انجام دهید تا آپارتمان خود را بیشتر شبیه خانه کنید.

استفاده موثر از فضا

وقتی صحبت از آپارتمان شما به میان می آید، فضا ارزشمند است. منطقی است که بخواهید هر کاری که ممکن است انجام دهید تا فضای موجود را به حداکثر برسانید. برخی از سریع‌ترین و ساده‌ترین کارهایی که می‌توانید برای افزودن فضای بیشتر به آپارتمان خود انجام دهید عبارتند از: استفاده از بالابرهای تخت، اضافه کردن قفسه‌بندی، و خرید مبلمان چند منظوره در یک پنجره جدید، چه در یک آپارتمان استودیویی یا یک آپارتمان سه خوابه. هر فوت مربع مهم است

بازدید : 24
شنبه 7 مرداد 1402 زمان : 17:48

اگر تصمیم خود را برای سرمایه گذاری در زمین خام گرفته اید اما هنوز برنامه مشخصی ندارید، در اینجا چند راه برای کسب سود از سرمایه گذاری زمین آورده شده است.

خرید و نگهداری: این یک استراتژی بلند مدت است و احتمالاً سود بیشتری نسبت به سایر سرمایه گذاری های املاک و مستغلات دارد.

از آنجایی که قیمت زمین خام پتانسیل افزایش در سال های آینده را دارد، خرید و نگهداری آن تا زمانی که مناطق اطراف زمین شما توسعه یابد می تواند بازدهی جذابی برای شما به همراه داشته باشد. شما می توانید زمین را بخرید و سال ها آن را نگه دارید تا زمانی که بازدهی قابل قبولی به شما ارائه دهد.

اجاره به کشاورز: یکی دیگر از راه های موثر برای به حداکثر رساندن بازدهی خود در زمین خام، اجاره دادن آن است.

اگر خوش شانس هستید که یک معامله خوب در زمین کشاورزی به دست آورید، بدون فکر دوم به سراغ آن بروید. از نظر تاریخی، زمین‌های کشاورزی بازدهی بهتری نسبت به اوراق قرضه، سهام، صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک و سایر انواع سرمایه‌گذاری داشته‌اند.

علاوه بر این، آمار می گوید ارزش سرمایه زمین های کشاورزی 4.6 درصد افزایش یافته است. و با در نظر گرفتن درآمد حاصل از اجاره، میانگین بازده سالانه به 11.8٪ انباشته می شود. این یک بازگشت کاملاً سودآور است.

بنابراین، با اجاره زمین احتمالاً بازده خوبی دریافت خواهید کرد، که حتی به شما کمک می کند تا هزینه های مالیات و بیمه خود را پوشش دهید.

اجاره به یک تجارت: بسیاری از کسب و کارها به دنبال زمین خام برای انجام عملیات تجاری خود هستند. آنها زمین را برای مدت طولانی اجاره می کنند و مبلغ اجاره را به صورت ماهانه یا سالانه به شما پرداخت می کنند. انواع مختلفی از کسب و کارها ممکن است به دنبال زمین باشند، این مشاغل ممکن است شامل نشستن حیوانات خانگی، پرورش حیوانات یا مشاغلی باشد که به انبارهای بزرگ نیاز دارند.

به غیر از این، می توانید زمین خام خود را برای مقاصد دیگر نیز اجاره کنید. از جمله این موارد می توان به بیلبوردها، دامداران و نصب برج های تلفن همراه اشاره کرد. اجاره یک راه بسیار خوب و ساده برای کسب درآمد منظم با زمین خام است.

کم بخر، زیاد بفروش: با رشد شهرها، زمین خام به یکی از قوی ترین راه های سرمایه گذاری در املاک تبدیل می شود. اگر بتوانید زمین را با قیمت پایین‌تری در زمان پایین‌ترین قیمت بازار بخرید و بعداً زمانی که قیمت بالا رفت آن را بفروشید، می‌توانید سود قابل توجهی کسب کنید.

علاوه بر این، می توانید زمین خام خود را به چیزی بیشتر تبدیل کنید تا ارزش و کاربرد آن را افزایش دهید. شما می توانید از یک قطعه زمین برای توسعه چندین نهاد برای افزایش منابع درآمد خود استفاده کنید.

نتیجه

گزینه های پوشش داده شده در بالا محبوب ترین انواع سرمایه گذاری زمین هستند، اما آنها تنها نیستند.

گزینه های زیادی وجود دارد که می توانند بازدهی سودآوری را به شما ارائه دهند. با این حال، صرف نظر از نوع سرمایه گذاری زمینی که انتخاب می کنید، توصیه می شود قبل از تصمیم گیری تحقیق کنید. از طرف دیگر، می توانید یک مشاور املاک و مستغلات مورد اعتماد را پیدا کنید تا به شما در جهت درست راهنمایی کند.

به یاد داشته باشید، خرید زمین یک طرح پول ساز یک شبه نیست. در عوض، برای به دست آوردن نتایج بلندمدت سودآور، نیازمند یک استراتژی قوی، تحقیق و سرمایه گذاری است.

سوالات متداول

چگونه می توان یک سرمایه گذاری بالقوه زمین را ارزیابی کرد؟

تعدادی از عوامل وجود دارد که باید آنها را ارزیابی کنید تا از استفاده کامل از زمین خود اطمینان حاصل کنید که عبارتند از:

  • موقعیت زمین.
  • اندازه زمین.
  • آب و برق موجود است.
  • دسترسی به مناطق همجوار
  • قوانین منطقه بندی منطقه
  • خطرات ایمنی و اقدامات احتیاطی موجود است.
  • کیفیت خاک، ترکیب، و پوشش گیاهی پشتیبانی می شود.

چه بهبودی می توان در زمین ایجاد کرد؟

در صورت لزوم، می توانید زمین خود را حصار کشی کنید. و اگر علاقه مند هستید، می توانید پیشرفت های مختلفی داشته باشید، مانند ساخت استودیو یوگا، کاشت یک باغ گیاهی، ساخت انبار، باز کردن یک مرکز رویداد یا موارد دیگر.

آیا محدودیت زمانی خاصی برای انجام ساخت و ساز در زمین وجود دارد؟

زمین یک سرمایه گذاری دستی است. نه محدودیت زمانی برای ساخت و ساز وجود دارد و نه تعمیر و نگهداری خاصی مورد نیاز است. شما می توانید ترجیح دهید ملک خود را تا زمانی که می خواهید خالی نگه دارید.

سرمایه گذاری در زمین مزایای زیادی دارد، میتوانید برای شروع سرمایه گذاری در زمین با samanmelk.com شروع کنید.

بازدید : 49
شنبه 7 مرداد 1402 زمان : 17:54

زمانی که فردی ، قصد دارد ملک خود را به دیگری بفروشد ، بر اساس قانون مدنی می بایست از طریق انعقاد عقد بیع ، اقدام به این امر نماید . که منظور از عقد بیع ، همان خرید و فروش است و نه تنها در مورد املاک غیر منقول ، بلکه در مورد سایر اموال ، مثل خودرو نیز ، قابل انجام است . در هر صورت ، عقد بیع که میان طرفین منعقد می شود، می بایست شرایط صحت معاملات ، از جمله اهلیت طرفین، قصد و رضایت و مشروعیت جهت معامله را به صورت کامل ، داشته باشد و در غیر این صورت، عقد صحیح نیست .حال با مطالعه این مطلب میخواهیم بدانیم هزینه سند زدن خانه و هزینه انتقال سند ملک بر عهده کیست؟

هزینه انتقال سند ملک بر عهده چه کسی است؟

  • امروزه علاوه بر وجود این شرایط قانونی طرفین ، پس از توافق در راستای انعقاد معامله و عقد بیع ، می بایست اقدام به انتقال سند نمایند تا از بروز مشکلات بعدی در ارتباط با معامله ، پیشگیری شود . بنابراین ، تنظیم مبایعه نامه ملک ، میان طرفین در دفتر املاک ، کافی نبوده و فروشنده ملک لازم است که با مراجعه به یکی از دفاتر اسناد رسمی ، اقدام به انتقال سند ملک به نام خریدار نماید . اما انتقال سند ملک، مانند سایر خدماتی که دفاتر اسناد رسمی ارائه می نمایند، همچون هزینه گواهی امضا، هزینه تعهد محضری و یا منوط به پرداخت هزینه هایی است .
  • لذا ، نخستین سوالی که در این ارتباط مطرح می شود ، آن است که پرداخت هزینه انتقال سند ملک به عهده فروشنده هست یا خریدار و سپس ، این سوال نیز مطرح می شود که هزینه انتقال سند ملک در سال 1401 چقدر است ؟ پاسخ به این سوال ها ، از این جهت ، پر اهمیت است که بعضی اوقات ، هزینه انتقال سند ملک با توجه به مبلغ ارزش ملک ، ممکن است خیلی بالا به نظر برسد و به همین خاطر ، هر یک از فروشنده و خریدار، تمایل دارند که طرف مقابل، اقدام به پرداخت این هزینه ها نماید .
  • در پاسخ به این سوال که هزینه انتقال سند ملک چه کسی باید پرداخت کند، باید گفت که هزینه های انتقال سند ملک را می توان به شیوه های مختلفی پرداخت نمود . یکی از اولین و مهم ترین روش های پرداخت هزینه های انتقال دادن سند ملکی ، آن است که هر دوطرف معامله ، به صورت بالمناصفه ( نصف نصف ) اقدام به پرداختن هزینه های انتقال سند در دفترخانه نمایند . البته ، در صورتی که طرفین در این خصوص توافقی کنند ، مبنی بر اینکه کدام یک از آنها هزینه ها را پرداخت کند ، همان توافق ، محترم و مورد قبول است .
  • همچنین ، اگر در مواردی که عرف خاصی ، برای پرداخت هزینه انتقال سند ملکی وجود دارد ، می توان مطابق همان عرف عمل نمود. اما در صورت عدم وجود این موارد، می توان گفت که پرداخت هزینه حق الثبت انتقال سند ملکی در دفترخانه ، به عهده فروشنده ملک است و هزینه حق التحریر انتقال سند ملکی در دفترخانه ، به عهده خریدار می باشد و بعضا هم دفاتر اسناد رسمی ، کل هزینه های مربوط به انتقال سند ، اعم از حق الثبت و حق التحریر را از فروشنده ملک ، مطالبه می نمایند .

هزینه قرارداد ملکی شامل چه مواردی است؟

در هر معامله‌ای هزینه‌های رایجی وجود دارد که بدون پرداخت آن‌ها معامله انجام نمی‌شود. هزینه انتقال سند (Document transfer fee) صرف موارد زیر می‌شود:

  • هزینه دفترخانه برای تنظیم و ثبت سند: هزینه دفترخانه بر عهده فروشنده و خریدار است و بین آن‌ها تقسیم می‌شود.
  • ثبت مبایعه نامه در سیستم سراسری: بر اساس تازه‌ترین ابلاغیه اتحادیه صنفی مشاوران املاک تهران تمام قراردادها مشمول پرداخت حق کمیسیونی معادل ۵/ ۰ درصد ارزش معاملاتی ملک شده‌اند که ۲۵/ ۰ درصد را فروشنده و ۲۵/ ۰ درصد از این میزان را خریدار باید به مشاور املاک پرداخت کند.
  • هزینه خلافی ساختمان، نوسازی و پسماند: که به شهرداری پرداخت می‌شود.
  • هزینه نقل و انتقال سند: اداره دارایی این هزینه را می‌گیرد. در صورتی که ملک در اجاره کسی باشد، مالیات بر اجاره هم از فروشنده و خریدار گرفته می‌شود.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
Profile Pic
در این سایت سعی می شود یکسری اطلاعات در خصوص خرید و فروش، رهن و اجاره املاک در اختیار کاربر گذاشته شود.
آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 15
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 20
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 83
  • بازدید سال : 652
  • بازدید کلی : 1891
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی